duminică, 5 decembrie 2010

....Melancolie de decembrie


Si uite ca am ajuns si in Decembrie . Nu-mi vine sa cred cum a trecut timpu .. atat de repede pe langa mine,nu-mi dau seama.. poate ca nici nu vreau asta ..Luna asta imi aduce o melancolie crunta. Luna viselor.. Decembrie pentru mine va insemna mereu o luna a amintirilor.. Pentru ca atunci te-am cunoscut pe tine ! Dar trecand peste asta .. sti mai e putin si vine Craciunu` .. 25 decembrie o zi magica .. care nu se stie cum voi fi.. oare voi purta o masca ?! Oare ce stare voi avea! De.. mai e pana atunci .Oricum tu,vei fi prezent acolo . O sa il rog pe Mosu sa imi aduca acelasi cadou de anu trecut .. iar, el sper sa se tina de cuvant .. desi .. ma indoiesc . Dar .. in locu potrivit la momentul potrivit magicul apare ! Crezi in magia de craciun? Sa sti ca ea exista !!




Am fugit! Deseara am intalnire cu Mos Nicolae :)

Ps: Fi-ti cuminti si curatati-va ghetutele !!



Mariah Carey - all I want for Christmas is you

Asculta mai multe audio diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu