duminică, 21 noiembrie 2010

Pana cand?!..

Si zilele trec usor, usor.. mai e putin si se duce si luna asta .. si fiecare zi e tot mai grea , tot mai incarcata .. nu mai fac fata .Incerc mereu sa ma schimb sa fiu o noua Alle .. Toata lumea imi spune zambeste  .. viata e frumoasa insa,tot ei ma distrug in fiecare zi!.. Nu inteleg cum vine asta , e ca un  joc , ca un puzzel care nu are piesele potrivite! Pentru mine de ce nu exsista un gram de timp, pe mine de ce nimeni nu ma asculta .. nu cere unei persoane ce nici tu nu poti face ! EU sunt aici pentru toti .. dar pentru mine cine. EXAGEREZ/:)? chiar de loc.. am ajuns sa fiu condusa de alti.. sa fiu pusa in situatii dificile ..simt ca sunt condua si nu-mi place. Eu trebuie sa fiu mereu calma , calda , intelegatoare , sa fiu aici mereu pentru toti .Secundele , minutele , orele , zilele . saptamanile, lunile , anii trec .. trec si nimeni nu.i mai aduce inapoi.. Nu am nevoie de tine , eu am nevoie de noi! ..


O seara buna .. 

... From a nobody

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu